Monday, January 27, 2014

Čaj in prepeenec

Staknila sem neko zoprno virozo in bolečine v trebuhu, zaradi katere se vsakih par ur znajdem na wcju in zdaj me je udarila še vročina. Seveda je prvi nasvet zdravnik, ampak ker se zdravnikov in počasnih čakalnic rada izognem dokler RES ne gre drugače, je takoj drugi nasvet - čaj. Čaj iz teh listov, šipkov čaj, melisin čaj,…

Ja, ga pijem. In grozen okus ima. Pomaga pa zaenkrat nič.

Nekateri res verjamejo, da pravi čaj lahko reši vsako zdravstveno težavo. Moji Simoni Ašiči. Po moje bi mi svetovali čaj še če bi mi odpadlo uho ali pa bi me kdo po pomoti s kladivom usekal po prstih. Če bi se mi v stegno zapičila vilica, bi verjetno obstajal čaj tudi za ta problem.

Kakorkoli že, brez dvoma so mi namočene rastline boljše od kemičnih zdravil, zato bom še nekaj časa vztrajala ob groznih napitkih in prepečencu. Jutri pa mi verjetno ne uide tista čakalnica.

Eh… s tako dobre hrane na morju presedlati na prepečenec…

No comments:

Post a Comment